pasica nova Amadeo

Razno (57)

Razno

Sponzors

  • Updated: 12/08/2008


clavio

megaprint

Zgkul grad
turistička zajednica Euro unit Yamaha

zagrebački list

     

 

 

Scena Amadeo

  • Updated: 13/04/2017
There is no translation available.

Dinko Stipaničev

  • Updated: 14/05/2016
There is no translation available.

Dinko Stipaničev, gitara

Rođen 1975. godine u Zagrebu, Dinko počeo svirati violinu u dobi od 6, a kasnije je prešao na klarinet. Sam je naučio svirati bas gitaru, kontrabas i tenor saksofon. Dinkova ljubav prema glazbi legendarnog Djanga Reinhardta rezultirala je 2007. godine "Swingin' In A Blue Way", njegovim prvim albumom kao gypsy swing gitarist, na kojem su, osim jazz standarda, prisutne i vlastite skladbe poput "Valse a Dinko" i "Friends forever". U 2013. godini Stipaničev je odlučio proširiti svoju glazbenu karijeru te je u ovom trenutku studira klasični kontrabas Glazbenoj akademiji u Skopju.

 

Petrit Ҫeku

  • Updated: 14/05/2016
There is no translation available.

Petrit Ҫeku, gitara

Rođen 1985. godine u Prizrenu, Kosovo, Çeku je započeo svoju glazbenu poduku kod Luana Sapunxhiua. Godine 2002. seli se u Zagreb nakon što je dobio poziv da nastavi školovanje sa Xhevdetom Sahatxhijem. 2008. godine, Çeku je diplomirao na renomiranoj Muzičkoj akademiji u Zagrebu, u klasi Darka Petrinjaka. Od 2009-2013, sljedeći dječački san, nastavlja razvijati svoj talent pod vodstvom Manuela Barrueca na Peabody Konzervatoriju u Baltimoreu, SAD. Hvaljen od renomiranog kritičara Colina Coopera kao "solist najvišeg sposobnosti", Çeku je osvojio devet prvih nagrada na međunarodnim natjecanjima.

 

Amália Baraona

  • Updated: 14/05/2016
There is no translation available.

Amália Baraona, pjevačica

 

Rođena u Cascaisu u Portugalu, Amália je odrasla u Brazilu. Njezina glazba je slavlje njezinog odrastanja i formativnih utjecaja, posebno bossa nove. Po povratku u Europu u kasnim 80-ih, Amálijin interes za jazz dovodi do njezinog razumijevanja isprepletenosti jazza i bossa nove.

Amália započinje svoju glazbenu karijeru u Bruxellesu 90-ih. No, tek na Balkanu, posebice u Albaniji gdje je živjela 6 godina, glazba postaje njezin profesionalni put. Njen prvi album "Mulheres" (2010) poetska je digresija na žene, izvedena kroz Brazilsku popularnu glazbu. Drugi album, "Menescantando" (2012) posvećen je glazbi Roberta Menescala. Danas Amália surađuje u raznim sastavima u Albaniji, Makedoniji, Hrvatskoj, Portugalu i Italiji.

 

There is no translation available.

Katarina Livljanić, pjevačica i muzikolog, medjunarodni je stručnjak za izvedbu gregorijanskoga korala i liturgijske glazbe ranoga srednjovjekovlja. U Parizu je doktorirala na problemima usmene i pisane tradicije srednjovjekovne glazbe i usavršavala se u pjevanju. KL predaje srednjovjekovnu glazbu na pariškome sveučilištu Sorbonne. Tijekom školske godine 1997/1998. et 2002/2003. bila je gostujućim predavačem na sveučilištu Harvard u Sjedinjenim Drzavama. Autorica je izdanja antifonarija iz Montecassina u prestiznoj zbirci Paléographie Musicale koju su u 19. stoljecu pokrenuli benediktinci u Solesmesu.

S ansamblom Dialogos kojega je osnovala 1996., KL izvodi srednjovjekovni repertoar i glazbeno kazalište. Projekti Dialogosa bili su hvaljeni u novinama kao sto su „Le Monde“, „Le Figaro“, „Diapason“, „New York Times“. Ansambl je nastupao u najvecem broju europskih zemalja (medju ostalima u Cité de la musique u Parizu, BOZAR u Bruxellesu, Edinburgh International Festival, WDR sezoni u Kölnu, Festivalima u Utrechtu i Antwerpenu, gdje je Katarina Livljanic bila i gostujucm umjetnickim savjetnikom 2012), u SAD (Boston Early Music Festival, Lincoln Center te Metropolitan Museum u New Yorku), Kanadi, Sjevernoj Africi i Latinskoj Americi, ukljucujuci brojne radio i TV produkcije. CD snimke, te DVD "Judita", francuska i medjunarodna kritika nagradile su priznanjima poput Diapason d'or,Choc du monde de la musique, a program iz hrvatske glazbene bastine “Tondalova vizija” proglasen je najboljim CD-om srednjovjekovne glazbegodine 2004. prema glazbenome casopisu “Diapason”. Projekti ansambla uključuju brojne scenske postave u suradnji s reziserkom Sandom Hrzic.

Danijel Detoni je pijanist i pedagog, školovan na Glazbenom Sveučilištu Ferenc Liszt u Budimpešti te na Konzervatoriju u Parizu. Od 2009. godine predaje klavir, a od 2015. klavir i komornu glazbu na Muzičkoj akademiji u Zagrebu.  DD je gostovao na na festivalima kao što su Varšavska jesen, hamburški Schleswig-Holstein, Trieste prima, ReMusica u Prištini te na Dubrovačkim ljetnim igrama, Osorskim glazbenim večerima i na dubrovačkom izdanju festivala Julian Rachlin and Friends. 

DD je nastupio  kao solist sa svim hrvatskim orkestrima te s Beogradskom i Slovenskom filharmonijom. Najveću radost osjeća bivajući komornim glazbenikom te je surađivao s umjetnicima kao što su Katarina Livljanić, Boris Brovtsyn, Itamar Golan, Krešimir Stražanac, Gábor Boldoczki, Irvin Venyš, David Aaron Carpenter i komornim ansamblima Budapest Strings, UMZE iz Budimpešte i Dušan Skovran iz Beograda.

Hrvatska ga je glazbena mladež proglasila najboljim mladim glazbenikom 2008. godine. Iste mu je godine objavljen solistički album s izabranim djelima Dubravka Detonija u izdanju diskografske kuće Croatia Records, koja je 2014. izdala i nosač zvuka Journey through Europe snimljen u suradnji s violončelisticom Kajanom Pačko.

Javni poziv za glazbenike

  • Updated: 27/05/2015
There is no translation available.

Logo Euterpe DEF cropKlupska kazališno glazbena scena Amadeo, u parnerstvu s Association Adriatico Mediterraneo iz Italije, Ring Ring iz Srbije, i Day After iz Grčke, poziva glazbenike da se jave na javni poziv za nastup na u Anconi 29.08. sa bendom Orchestrina Adriatica.

 

Detalje javnog poziva možete vidjeti na linku: Javni poziv i pod rubrikom EU.T.ER.PE

Nela Šarić

  • Updated: 29/05/2014
There is no translation available.

Nela Šarić glazbeno obrazovanje započela je u Glazbenoj školi Blagoja Berse u Zadru. Nakon završene osnovne škole klavira, uči pjevanje s profesorima Mariom Petanijem, Nedom Martić i Dubravkom Krušelj- Jurković.

2006. godine upisuje Muzičku Akademiju u Zagrebu u klasi prof. Cynthie Hansell- Bakić.  2008. godine prvi put je nastupila uz slavnog lutnjistu i gitaristu Edina Karamazova, sa kojim otada surađuje.

Prvi semestar akademske godine 2009./2010. studirala je u Pennsylvaniji unutar programa studentske razmjene. Tom prilikom pjevala je na Sveučilištu Yale, te surađivala s koloraturnom sopranisticom prof. Mary Logan-Hastings. Tijekom studija nastupila  je kao solistica u Berlinskoj katedrali te katedralama mađarskih gradova Zirc i Szekesfehervar, kao  solistica sa Zagrebačkom filharmonijom, uz pjevačicu Gloriu Gaynor, te u projektu pod ravnanjem vrsnog dirigenta Ricarda Muttija.

Snimila je nosač zvuka sa baroknom glazbom zadarskih skladatelja pod ravnanjem maestra Ede Mičića.  Djeluje kao članica ženske klape Cesarice, višestrukog dobitnika Porina, kao članica vokalnog kvarteta Mistique, a u duu sa lutnjistom Igorom Parom njeguje renesansni i romantični repertoar. Magistrirala je pjevanje na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u studenom 2011.godine kao Micaela u operi Carmen.

Igor Paro

  • Updated: 29/05/2014
There is no translation available.

Nakon što je 1986. diplomirao klasičnu gitaru na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi Darka Petrinjaka, Igor Paro posvećuje se ranoj glazbi, svirajući renesansne i barokne lutnje. 1988. odlazi na studij rane glazbe u Basel, (Švicarska) gdje je 1993. kao prvi lutnjist iz Hrvatske na uglednoj Scholi Cantorum Basiliensis diplomirao renesansnu i baroknu lutnju u klasi Eugena Domboisa i Hopkinsona Smitha.

 Kao solist i kao član raznh sastava za ranu glazbu nastupao je u Hrvatskoj, na Večerima rane glazbe u Sv. Donatu u Zadru, na Osorskim glazbenim večerima, u okviru Međunarodne slavističke škole u Dubrovniku, na Večerima Antuna Dobronića u Jelsi, na zagrebačkoj Sceni Amadeo, u Atelijeru Meštrović u Zagrebu, na međunarodnim festivalima gitare The Sea & Guitars Festival u Vrsaru, Tirando u Poreču, u ciklusima koncerata u porečkoj Eufrazijani, na Međunarodnom festivalu rane glazbe u Dvigradu te na Varaždinskim baroknim večerima, sudjelujući u brojnim modernim praizvedbama hrvatske i talijanske renesansne i ranobarokne glazbene baštine.

1997. organizator je i voditelj prve Međunarodne akademije za ranu glazbu u Starom Gradu na otoku Hvaru.

Osim u Hrvatskoj i u Švicarskoj nastupao je kao solist i kao član brojnih projekata za historijske izvedbe baroknih opera u Njemačkoj, Italiji, Norveškoj, Češkoj, Mađarskoj i Bugarskoj, te u Izraelu i u Japanu.

Kontinuirano njeguje i bogati repertoar pjesama uz pratnju lutnje ili gitare, od 15. do 21. stoljeća. Surađivao je s našim istaknutim pjevačima, Dunjom Vejzović, Maxom Emanuelom Cenčićem i Ivanom Lazar, te s pjesnicima i glumcima Tahirom Mujičićem, Enesom Kiševićem i Zoranom Kelavom.

Svoje dugogodišnje iskustvo u sviranju historijskih instrumenata primjenjuje na gitaru, izvodeći gitarističku glazbu 19. stoljeća na vjernim kopijama gitara iz tog razdoblja.

2010. objavio je transkripcije prve ikad tiskane glazbe za gitaru, 6 gitarskih skladbi Alonsa Mudarre iz 1546. godine.

Gluma u svakodnevnici

  • Updated: 28/08/2013
There is no translation available.

 

 

Učinkovitost svakodnevne komunikacije

Razvijanje osobnog samopouzdanja i karizme

Kontrola i čitanje govora tijela

Rješavanje straha od javnog nastupa (treme)

Glumačke tehnike

 

Često se misli da je gluma umijeće zavaravanja. No, glumom, tj.glumačkim tehnikama, možemo razviti mnoge skrivene potencijale koji nužno nisu namijenjeni zavaravanju drugih već otkrivanju onog što je skriveno u nama. Uostalom, varajući druge varamo i same sebe riskirajući da, kad se laž razotkrije (a prije ili kasnije se uvijek razotkrije), budemo razapeti na stup srama s obično vrlo teškim posljedicama. Naše nam je životno iskustvo to mnogo puta dokazalo.

 

Radionica "Gluma u svakodnevnici" bavit će se upravo onim svakodnevnim problemima u komunikaciji s drugima, prepoznavanju različitih aspekata vlastite osobnosti i načinima njihova izražavanja. Podsvjesno pamćenje potisnutih događaja, što obično dovodi do destruktivnih postupaka (kako za druge tako i za nas), možemo pretvoriti u svjesno pamćenje koje nam omogućava zadovoljavanje naših stvarnih potreba. Osim toga radit ćemo i na razvijanju osobnog samopouzdanja i karizme, kontrolom i "čitanjem" neverbalnog jezika (govora tijela), te rješavanja straha od javnog nastupa. A tko se malo više potrudi naučit će i neke glumačke štoseve koje može iskoristiti u svojem osobnom i profesionalnom životu. Za sudjelovanje u radionici nije potrebno nikakvo prethodno glumačko iskustvo.

 

Voditelj radionice Denis Patafta predsjednik je strukovne udruge hrvatskih dramskih pedagoga, glumački instruktor i profesor sociologije. Voditelj brojnih glumačkih radionica: Gluma po metodi, Glumačka karizma, Učinkovita gluma i dr. Osnivač je i producent međunarodnog festivala studentskog kazališta Test! a od ove godine i član organizacijskog tima Amadeoffa.

 

Radionica će se održavati od petka 6.9. do  nedjelje 8.9. u atriju Hrvatskog prirodoslovnog muzeja u Demetrovoj 1 (petak 15-18h, subota i nedjelja 10-13h). Cijena sudjelovanja na radionici je 240 kn. Prijave i informacije na telefon: 097 7347 543.

 

Location

Demetrova 1, 10 000 Zagreb, +385 1 4816 908, info@scenaamadeo.hr

Sponsors